Pages

26 Nisan 2010 Pazartesi

Seven Pounds - Yedi Yasam

Seven Pounds
Filmin posteri için resme tiklayin

Tür : Dram
Gösterim Tarihi : 13 Mart 2009
Yönetmen : Gabriele Muccino
Senaryo :
Grant Nieporte
Görüntü Yönetmeni : Philippe Le Sourd
Müzik : Angelo Milli
Kurgu : Hughes Winborne
Yapim : 2008 - ABD
Süre : 123 dk.
Dagitimci : UIP Film
Resmi Web Sitesi : www.sevenpounds.com

Oyuncular

Will Smith (Ben Thomas), Rosario Dawson (Emily Posa), Woody Harrelson (Ezra Turner), Madison Pettis (Connienin Kızı), Barry Pepper (Dan), Sarah Jane Morris (Susan), Michael Ealy (Ben Thomas)


DISK II



DISK III



DISK IV



İzleyiciyi avucuna alan bir gizem ve şaşırtıcı bir aşk öyküsü sunan Seven Pounds hayat ve ölüm, pişmanlık ve bağışlama, yabancılar ve dostluk, aşk ve kefaret üzerine kışkırtıcı sorular soruyor ve insanların kaderlerini şaşırtıcı biçimde birbirine bağlayan şeyleri takip ediyor.

Her şey yedi isimden oluşan bir listeyle başlıyor: Ben Thomas, Holly Apelgren, Connie Tepos, George Ristuccia, Nicholas Adams, Ezra Turner ve Emily Posa. Tek ortak noktaları, her birinin bir dönüm noktasına ulaşmış ve umutsuz derecede –maddi, manevi ya da tıbbi—yardıma muhtaç olmalarıdır.

Hiçbiri, Ben’in kefaret planını uygulamak için her birini teker teker seçtiğinden haberdar değildir. Ama hayat dolu bir kalp hastası olan Emily Rosa, Ben’in olanaksız sandığı bir şey yaparak planın gidişatını değiştirir: Yakınlaştığı Ben’in dünyaya bakışını altüst eder.

Seven Pounds Seven Pounds
Seven Pounds Seven Pounds
Seven Pounds Seven Pounds

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger