Pages

26 Nisan 2010 Pazartesi

Öldür Beni

Oldur Beni
Filmin posteri için resme tiklayin

Tür : Fantastik
Gösterim Tarihi : 6 Subat 2009
Yönetmen : Korhan Ugur
Senaryo :
Korhan Ugur
Görüntü Yönetmeni : Ercan Özkan
Müzik : Erkan Bediroglu
Kurgu : Ergun Könüman
Yapim : 2008 - Türkiye
Süre : 95 dk.
Dagitimci : Tiglon Film
Resmi Web Sitesi : oldurbeni.com

Oyuncular

Burak Sarımola (Ozan), Mehmet Erbil (Atilla), Erol Alpsoykan (Hulusi), Aysan Sümercan (Emine Ana), Nihan Aslı Elmas (Duygu)


DISK II



DISK III



DISK IV



DISK V


Ozan ve Atilla köy köy gezip köy yaşantısı, yöresel yemek tarifleri gibi konuları çekerek TV programı yapan iki arkadaşlardır.

Bir gün Dikili'nin gizemli bir köyüne gelirler. Orada Emine Teyzenin esrarengiz şerbetinden içen Ozan’ın hayatı değişir. Bu değişikliğe anlam veremez. Anlamaya çalışırken ölümsüz olduğunu fark eder. Köyü terk etmek isterler ama şerbetin bir etkisi de içenlerin köyü terk edememesidir.

Şerbetten içmemiş olan Atilla arkadaşını orda bırakarak kaçıp gider. Ozan köyde yalnız başına kalır. Köyün muhtarı Hulusi Dede ona yardımcı olur, onu teselli eder.

Bir süre sonra kız arkadaşı Duygu da yanına gelir. Fakat Ozan'ın ölümsüz olduğunu öğrenmesi yaşadığı olaylara anlam verememesi kafasını iyice karıştırır ve Ozanı terk edip o da köyden gider...

Oldur Beni Oldur Beni
Oldur Beni Oldur Beni
Oldur Beni Oldur Beni

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger