Pages

29 Nisan 2010 Perşembe

Aşk Geliyorum Demez sinema izle

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRMh8c1YPPANTQwB3krFxZG0ZHWXWA3TNOmY98ZF9hf6yPvbTvdOkwkCbW_XZjdMcctGBnMVnTsIPq8SCpB1sbkc4jW_3lW6yH3vnogtJlo2f24Yt_sMp0VPN6ZwAvJzPLJpFToqFx6MkQ/s400/a%C5%9Fk+geliyorum+demez.jpg
Yönetmen :      Murat Şeker
Senaryo :     Murat Şeker, Selami Genli
Oyuncular :     Bergüzar Korel, Tolgahan Sayışman, Zeki Alasya, Altan Erkekli, Altan Gördüm
Filmin Türü :     Romantik, Komedi
Orijinal Adı :     Aşk Geliyorum Demez
Yapımcı Firma :     Tims Productions, Sugarworkz Film
Yapım Yılı :     2009
Yapım Ülkesi :     Türkiye
Orijinal Dili :     Türkçe
Filmin Süresi :     95 dakika
Film Hakkında : 2009 yılında çekilmiş bir romantik komedi filmi. Yönetmenliğini Murat Şeker yapıyor
Filmin Konusu : Film, bir han esnafının hikâyesini anlatıyor. Ali, handaki esnaflardan birinin yakışıklı ve çapkın oğludur. Gözde ise hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır. Müteahhit, hanı satın alır ve yıkıp alışveriş merkezi yapmaya karar verince, esnaf Ali’den Gözde’yi etkileyerek hanı kurtarmasını ister. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ile Gözde birbirlerinden çok etkilenirler, komik ve romantik bir hikâye başlar.
İyi seyirler..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger